niedziela, 17 lutego 2013

Prolog + Bohaterowie

PROLOG

Zastanawiasz się czasem nad swoim życiem? - na to pytanie odpowiedzi będą różne. Ja nie oglądałam się za siebie, ani nie patrzyłam w przyszłość. Żyłam chwilą. Jak każda nastolatka chciałam być zauważalna, wzbudzać podziw, wyglądać dojrzalej. Wszystkie te czynniki sprowadziły mnie na dno. Uda mi się wrócić na dobrą ścieżkę? Cóż, na pewno spróbuję. 

BOHATEROWIE


Sky Black - na samym początku dwunastoletnia, pod koniec pierwszego rozdziału siedemnastoletnia, dziewczyna, której życie obraca się o 180 stopni - niekoniecznie w dobrym kierunku.


Eleanor Calder - starsza kuzynka Sky. Mimo częstych kłótni, dziewczyny są dla siebie jak siostry i nie wyobrażają sobie życia bez siebie. To właśnie El będzie wyciągać młodszą krewną z największych tarapatów.


One Direction - Sławny na całym świecie zespół. Wśród nich znajduje się Louis Tomlinson, chłopak Eleanor.

Austin Butler

Jason Graves -  starszy kolega ze szkoły Sky. Wiele razy dochodziło między nimi do bliższych sytuacji. Nienawidzi się z Zaynem.



Amy Williams - Najlepsza przyjaciółka Sky. Dziewczyny są do siebie bardzo podobne, równie mocno kochają "życie na krawędzi".



Perrie Edwards - Była dziewczyna Zayna. Twierdzi, że to Sky rozwaliła jej związek.



Vanessa McFly - największy wróg Sky. Zawsze stara się ją upokorzyć, choć nie zawsze jej to wychodzi.

1 komentarz: